mandag 20. mai 2013

Ny leder i Atlas!

På den ekstraordinære generalforsamlingen søndag 19.05.2013 ble det bestemt at +Ingrid Johnsbraaten skal ta over ledervervet i Atlas. Hun har lang erfaring fra verv og styrer, og har også vært leder i en organisasjon tidligere. I fjor hadde hun sommerjobb for Kartverket, der hun nivellerte. Det samme skal hun gjøre i år. Formelt trer lederbyttet i kraft i starten av juni.













Grunnen til at jeg måtte trekke meg er at jeg skal på utveksling til Nederland til høsten. Følg med på siden, det kommer helt sikkert et reisebrev etterhvert.

Atlas er en ung organisasjon, men jeg føler at vi har kommet godt i gang. Vi har blandt annet hatt en dobbel bedriftspresentasjon, geomatikkveld, eksamenskaffer, fagdag og sosiale happenings. Foreningen har kommet fint på plass, med registrering hos Brønnøysund registeret, tilstedeværelse på Geomatikkdagene, og en rask utvikling. Jeg tror alle studentene ved geomatikk på UMB er enige at vi allerede har oppnådd mye, og jeg er trygg på at Atlas vil fortsette å forbedre geomatikkstudiet på universitetet.

Jeg takker for at jeg fikk være leder i Atlas, og gleder meg til å se hvordan foreningen utvikler seg fremover.

Hilsen Eirik Jansson Haverstad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar